divendres, 21 de gener del 2011

COMPRES ONLINE

Sí, ja sé que estem en un blog de decoració, però mira, avui hem venia de gust ensenyar-vos les meves noves adquisicions online. Estic molt contenta perque he trobat els "Pepe" que m'agraden al 50% a la seva web http://www.storepepejeans.com.

Aquets són el model Victoria, amb la cintura molt baixa i el camal recte, porta arrugues amb efecte usat.

Victoria

Victoria

Aquests son el model Diva, de cintura baixa, modelador de glútis, tacte molt suau i amb efecte usat.

Diva

Diva

També fa uns dies vaig trobar unes sabates a Ebay, que  la temporada pasada hem vaig quedar amb les ganes de comprar. Son de la marca Art Company.
Aqui teniu la pàgina web, també estàn de rebaixes www.the-art-company.com



Foto A.R.T. Company, Malmo White

Ja he rebut notificacions de les empresses de tranport que ho portaràn i m'han dit que ho rebré a principis de la pròxima setmana....ja tindreu noticies...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...